דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת בית דפוס - החלטה של חיים או מוות 

מאת    [ 15/09/2008 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2013 פעמים ]

כבית דפוס דיגיטלי, מרבית לקוחותינו הם משרדי פרסום וגרפיקאים שבראש מעייניהם מוצר מוגמר איכותי. בחירת בית דפוס הינה החלטה של חיים או מוות עבור משרדי הפרסום, והם שיקבעו את הצלחת הקמפיין והמשכיות עבודתם מול לקוחותיהם. אספקת מוצר איכותי בסטנדרטים גבוהים יביא להמשך עבודה פורייה, ובחירה גרועה של בית דפוס שלא עומד ביעדים ובזמנים והמספק מוצר מוגמר באיכות ירודה, יכול להרוס קמפיין שלם.

משרדי הפרסום עמלים שעות וימים רבים על העברת המסר הנכון, משפט המחץ והגרפיקה שמלווה אותו. כשהגרפיקה נשלחת לבית הדפוס, האחריות המוטלת עליו היא לסייע למשרדי הפרסום ולגרפיקאים להחליט את ההחלטה הנכונה- איזה מוצר ישרת את המטרה שלהם בדרך הטובה ביותר?

מוצרים ייחודיים
לבתי דפוס שונים ישנם מוצרים שונים, אני לא מדבר על רול אפ או באנרים שיש לרבים מבתי הדפוס, אני מתכוון למוצרים שהם ייחודיים לבית הדפוס, ולכן ייחודיים גם ללקוחותיו. באמצעות שאלה פשוטה כמו "מה הצרכים שלך? לאיזו מטרה מיועדת ההדפסה הזו?" ניתן להחליט מהי הדרך הטובה ביותר להצגת המסר, וכך גם להכריע את אפקטיביות המסר. אנו בקמפוס, לדוגמא, עוסקים בפיתוח מוצרים חדשים המותאמים לצרכיהם של לקוחותינו כפי שהם מועלים בפנינו מתוקף עבודתנו היומיומית מולם. העובדה שכבית דפוס דיגיטלי, אנו מרחיבים את תחומי פעילותינו גם לעיצוב מוצרים חדשים, משאיר אותנו תמיד בחזית ומושך את לקוחותינו לחזור אלינו. בית דפוס הקשוב לצרכים של לקוחותיו תמיד יכול למצוא דרכים חדשות לרענן את מלאי המוצרים הקיימים ולסייע בקידום המסרים של לקוחותיו לחזית.

איכות החומר
ישנה חשיבות מרובה לחומרים בהם משתמש בית דפוס דיגיטלי. החל מאיכות הצבע וכלה באיכות הנייר, השמשונית השקף ושאר החומרים עליהם מדפיסים. אם איכות הנייר ירודה או איכות הצבע בו משתמש בית הדפוס הדיגיטלי אינה ברמה ראויה, הגרפיקה תיפגם וההדפסה תראה עלובה ולא מקצועית. יש לוודא עם בית הדפוס הדיגיטלי עימו אתם עובדים שהם עובדים רק עם החומרים הטובים ביותר, וכן, שהמדפסות באיכות DPI גבוהה המותאמת לצרכיכם.

גימורים
החלק הקריטי ביותר הוא איכות הגימור. אחד הדברים המייחדים את קמפוס לדפוס דיגיטלי לעומת בתי דפוס אחרים הוא מחלקת הגימורים שלנו. בזכות העובדה שאנו מפקחים על כל התהליך- החל מקבלת הגרפיקה, ההדפסה ועד לגימורים- אנו יכולים לוודא שהמוצר הסופי שאנו מוציאים ללקוח הוא באיכות הגבוהה ביותר.

שירות
מבחינתי שירות כולל בתוכו אמינות, איכות ומקצועיות. בקמפוס לדפוס דיגיטלי אנו עובדים עם משרדי פרסום גדולים וגרפיקאים מובילים המתחייבים ללוח זמנים צפוף ולעמידה ביעדים. חלק נכבד מהשירות הבלתי מתפשר שאנו מספקים כולל עמידה בזמנים ואספקת מוצר איכותי בסטנדרטים בינלאומיים.

אם נוריד את אחד מהמרכיבים המצוינים מעלה, הרי שאנו מוותרים על גורם שהוא הכרחי, בין אם הוא מתייחס לאיכות המוצר או לאיכות השירות, שכולל בתוכו גם עמידה בלוח הזמנים, תנאי בל יעבור בעולם הפרסום. לכן, בעת בחירת בית דפוס אל לכם להתעלם מהשיקולים המנחים שהינם ללא ספק, גורליים.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב